10 Şubat 2009 Salı

bikaç bişey

1-hayatta en yakınımı 15 sene önce kazandım.dünyalar güzeli bıcırık kikirik ne kadar büyüsede hala çocuk olan bi kardeş.sırtımda başharfini taşıyorum evet..
2-kaybetmetmekten en çok korktuğum insan 67 yaşında bu yıl."ö"nün ikinci ortağı.
3-hayatım boyunca hep oyuncu olmak istedim.hala umudumu yitirmedim biyerlerde keşfedilme umudum var.nerde 25inden sonra hayatı değişen birileri görsem hayal kurmaya başlarım.
4-biyerlere çekip gitmek,uzaklar küçüklükten beri hayalim.nerde ne zaman başladı bilmiyorum ama amerikayı keşfimin sebebi budur.şu sıralar nereye olursa olsun gitmenin ucuz yollarını aramaktayım.duyurulur..
5-eskiden çok kitap okurdum.son zamanlarda hiç yapmıyorum.üzülüyorum.
6-ama film izliyorum eskiden izlemediğim kadar çok.
7-derslerim daha iyi ama işsizim hırsımı yitiriyorum.
8-bigün hala aşkı biyerlerde bulcağıma inanıyorum.
9-bi kızım bi oğlum olsun kızımın adı derin olsun istiyorum.oğlanın adını babası koyabilir özel bi isteğim yok.
10-babamı severim hatta dışavurduğumdan daha çok severim.
11-yemekteyiz,var mısın yok musun,popstar izlemişliğim vardır,utanmam.
12-internete bağımlıyım..sanırım.
13-annemi çok eleştiririm,yaptığı çoğu şeyi yapmak istemem ama onu çok severim
14-yemek yapmak keyifliymiş,yeni keşfettim.
15-kıllık derecesinde titiz olabiliyorum zaman zaman ama temizlik güzeldir.
16-bulmaca çözme konusunda kafayı yedim.saatlerce boşluk bırakmadan çözerim çocukluğumdan beri.
17-çok konuşurum bazen kendi konuşmamdan kendim yorulurum.
18-kahvenin hertürlüsüne bayılırım.artık starbucksa para vermiyorum kendim yapıyorum süper bi duygu.
19-bi kere soğuduğum bi insanla yeniden sıcak bi ilişki kurmam çok zor.kinciyimdir.
20-hala dum spiro spero benim için anlam ifade ediyo.umarım anlamını hiç yitirmez.
21-burağı hala çok özlüyorum.gerçeklik diye bi duygu yok onunla ilgili hayatımda.

Hiç yorum yok: